Tänker så det knakar…

Redan en ny uppgift, nu gäller det att gnugga geniknölarna rejält. Det känns lite svårt att veta vad jag ska välja men samtidigt känns det spännande. Jag vill ta något som jag inte kan och dessutom kan lära mig mer om. Till exempel Podcasting vet jag ingenting om, så den kanske jag väljer. Visst jag vet till exempel att man kan strömma upp ljud, ”radio” live etc. Men det kan vara kul att eventuellt få prova på det själv. Det återstår att se vad jag bestämmer mig för. Jag får skatta mig lycklig att jag redan har lyckats hitta tre av kurslitteraturerna i denna kurs. Eventuellt har jag lyckats lokalisera upp en annan bok på bibblan, som jag tänkte masa mig iväg och se om det är något att hänga i granen. Jag får även försöka googla runt och leta mig fram i cyber-rymden och se om jag kan hitta något nyttigt…


Kommentera

