Krångel AB är bara förnamnet

Satt och letade runt efter RSS läsare, lyckades lokalisera upp en som man kunde ha i Mozilla Firefox. Passade då på att uppdatera webbläsaren till Mozilla Firefox 4.0. Jag fick in RSS läsaren, det gick hur bra som helst, nackdelen var att min sidobar till Delicious kontot försvann istället *morr* Tydligen finns inte något sådant tillgängligt än för Mozilla Firefox 4.0 utan bara till den gamla versionen av Firefox, nu får man krångla sig in varje gång via yahoo kontot istället *suck och kluck* Tydligen fick jag inte både ha kakan kvar och äta den, det är antingen eller som gäller….

Jag är hur som helst glad att jag lyckades få in RSS, den var rätt behändig må jag säga. Delicious får vara som det är så länge, den går i alla fall att använda, det är huvudsaken.

6 kommentarer »

  1. Chris Said:

    Varför vill man använda någon annan RSS läsare än Google Reader? Går ju dessutom att integrera i så många RSS läsare som finns till iPhone, Android, iPad eller andra mobila enheter 🙂 Använder GR dagligen och ha så gjort i två år, enda alternativet!

    • Jadu bra fråga? Är inte så hemma på RSS läsare än, vem vet jag kanske ska ge den ett försök?

      • Metodiefor Said:

        Yesss GR e najs, jag använder den tjänsten själv 😉

  2. Hej!

    Så, kommer den läsaren inbyggd i firefox 4? eller är det något som man måste ladda ned separat? Kan inte så mycket om det heller!

    /Victor

    • Hejsan!

      Nä den kom inte som inbyggd när jag laddade hem firefox 4. Jag råkade ”halka” över den inne på firefoxs hemsida, add-on:en heter Sage. Den hittas här om det är så att du är intresserad: https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/sage/ Sen kommer den att finnas som en liten grön ”blad” symbol i webbläsaren som det bara är att klicka på 🙂

      /Ann-Sofie


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Kommentera

