Slutlig Essä

Här hittas min slutliga essä i pdf format. Klicka dig vidare på länken för att ta dig dit! —> Marknadsföring via Twitter.

Min essä har uppdaterats i beskrivning, diskussion samt slutsats + en till källa.

(Jag har dock bara fått en kommentar på min preliminära essä… så det är det som jag har rättat mig efter).

Källförteckning:

  • Ström, Pär. (2010). Sociala Medier, Gratis marknadsföring och opinionsutbildning. Liber AB.
  • Jansen, Bernard J. Zang, Mimi. Sobel, Kate & Chowdury, Abdur. (2009). Micro-blogging as Online Word of Mouth Branding. (Elektronisk). The Pennsylvania State University, University Park, PA, USA. Tillgänglig: http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1520584 (2011-05-13)
Annonser

2 kommentarer »

  1. cinasblogg Said:

    Hej Ann-Sofie!
    Jag tycker du har gjort ett väldigt bra jobb med din slutliga essä. Den känns mer komplett och genomarbetad nu. Tack för intressant läsning! 🙂

    ~Carina

    • Ann-Sofie Said:

      Hej Carina!

      Tusen tack! 🙂 De orden värmer… 🙂

      ~ Ann-Sofie


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: